Tuesday, 28 July 2009

Nagoya ကိုေရာက္ခ့ဲ တယ္(၂)

Toyota commemorative Museum of Industry and Technology

ေနာက္ တစ္ေန ့မွာ ေတာ ့ Toyota commemorative Museum of Industry and Technology ကိုေရာက္ ခဲ့ ပါတယ္။ ၀င္ေၾကး ကတစ္ေယာက္ ယန္း ၅၀၀ ပါ။ စိတ္၀င္စား မိတာေတြ ကို ေ၀မွ်ရ ရင္ေတာ့ ခ်ည္ထည္ ၿပ ကြက္ ကိုစိတ္၀င္စားမိပါတယ္။ ကိုယ္ က ဗဟုသုတ နည္းေတာ့ Toyota အစ ခ်ည္ထည္က ဆိုတာ ၿပတိုက္ေရာက္မွ သိေတာ့တယ္..ဟိ ဟိ။ ခ်ည္ ထည္လုပ္ငန္းမွာတင္ Sakichi Toyoda က ေတာ္ေတာ္ တီထြင္ခဲ့တာေတြ ့ရပါတယ္။ ၿပတိုက္ေရာက ္ နည္းပညာပံုေတြပါ..



Metal Processing ၿပကြက္မွေတာ့ လက္ေတြ ့ပံုေလာင္းၿပေနပါတယ္။ ေမာ္ေတာ္ကား ထုတ္လုပ္မႈ တိုးတက္လာပံုအဆင့္ဆင့္ မွာေတာ့ Models ေတြနဲ ့ၿပထား ၿပီး၊ Mass Production စထုတ္တဲ့ Toyota Model AA Passenger car ထုတ္လုပ္ ပံုကို ၿပသထား ပါတယ္ ။ စက္မႈဇံုကားေတြ ကို အလြမ္းေၿပေပါ့။


Toyota ရဲ ့ကားထုတ္လုပ္မႈ အဆင့္ဆင့္တိုးတက္ လာပံု နဲ ့Break Through Technology ၿပကြက္ေတြဟာ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ထုတ္လုပ္မႈ သမိုင္းကို ထင္ဟပ္ေနပါတယ္။


Steam Engine ၿပကြက္မွာေတာ့ Switzerland က၁၈၉၈ ခု ႏွစ္ ထုတ္ေရေႏြးေငြ ့အဂၤ်င္စက္ကို ၿပထားပါတယ္ ၊ Toyota ခ်ည္ထည္စက္႐ုံေတြမွာအသံုးၿပဳခဲ့တာပါ။ စက္ၾကီးကို လက္ေတြ ့လည္ၿပေနေတာ ့သူတို ့ရဲ ့ ထိန္း သိမ္း ႏိုင္စြမ္းကိုေလးစားမိပါတယ္။




Today for Tomorrow ဆိုတဲ ့ၿပကြက္ ကေတာ့ တီထြင္ မႈ ႏွစ္ ၁၀၀ သမိုင္း ကို 360-degree omni-vision (10-screen) system နဲ ့ၿပသထား ပါတယ္။မၾကာခင္ က မွေတြ ့ ရွိ တဲ ့နည္းပညာမ်ားကိုပါ ၿပသထားပါတယ္။ ၃၆၀ံ ပတ္ပတ္လည္ ဆိုေတာ့ ကားေမာင္း သြားတာၿပရင္ ကားက ပတ္ပတ္လည္ ေၿပးေနပါတယ္။ ပံုကေတာ့ ေရႊတိဂံု ပံုေတာ္ကို ႐ိုက္ထားလိုက္တာပါ။



အရမ္းစိတ္၀င္စားဘို ့ေကာင္းတာကေတာ ့ Technoland ၿပကြက္ပါ။လက္ေတြ ့ ပါ၀င္စမ္းသပ္ႏိုင္တဲ့ နည္း ပညာ ဆိုင္ရာ ၿပကြက္ ၅၀ ေက်ာ္ရွိ ၿပီး ေလတိုက္တာလက္ေတြ ့ ကိုယ္တိုင္၀င္စမ္းသပ္ခဲ ့ပါတယ္ ။လူတစ္ကိုယ္လံုး မုန္ တိုင္းထဲေရာက္ေနသလိုပါဘဲ၊ ဒါေပမဲ ့သူတို ့ ရဲ ့အၿမင္ ့ဆံုး ႏႈန္း က Nargis ကို မမီွ ပါ။

အ၀င္ ၀ ၿပကြက္က ခ်ည္ငင္ ၿပေနေသာ ၀န္ထမ္းေလး နဲ ့ ထြက္ေပါက္အနီးက သီခ်င္း မႈတ္ၿပတဲ ့စက္႐ုပ္တို ့က Toyota ရဲ ့
သမိုင္းေၾကာင္းကို ေၿပာၿပေနသလိုပါဘဲ။


ခရီးသြားရင္ၿပတိုက္ေတြကို ၀င္ၾကည့္တက္တာ ၀ါသနာပါ။စနစ္တက် မွတ္တမ္းသေဘာထက္ ခံစား မိတာ ေလး ေတြ ေရးတာ ပါ။
ဒီ ၿပတိုက္အေၾကာင္းအေသးစိပ္ ၾကည့္ခ်င္ရင္ဒီ မွာ ၾကည့္ ေနာ္ ့ ့့ ့ ့ ့

http://www.tcmit.org/english/tour/index.html

No comments: